Šiandien Lietuvos Respublikos Seimas be didesnių diskusijų priėmė Policijos veiklos įstatymo antrojo skirsnio pavadinimo, 11, 12, 14 straipsnių įstatymo pataisas.
Teigiama, kad įsigaliojus šiam įstatymui, policijos įstaigų struktūra būtų suvienodinta ir taptų aiškesnė bei skaidresnė, pagerėtų personalo ir finansų valdymas. Manoma, jog įgyvendinus reformą, policijos įstaigos būtų valdomos efektyviau: sumažėtų policijos įstaigų valdymo išlaidos, o sutaupytas lėšas butų galima skirti tiesioginėms policijos funkcijoms atlikti.
Pasak LR Ikiteisminio tyrimo įstaigų profesinių sąjungų grupės pirmininko pavaduotojo Vytauto Bako, priėmus šį įstatymą, itin svarbu tinkamai įgyvendinti jo nuostatas. Nuo spalio 1 d. prasidėsiančios pertvarkos savo mastu neturi precedento Lietuvos policijos istorijoje, todėl itin svarbu išvengti socialinių įtampų pačioje policijoje, išsaugoti profesionalius darbuotojus. Šiems procesams turi tinkamai pasirengti ir pareigūnus atstovaujančios profesinės sąjungos.
Pasak V. Bako, be struktūrinio aspekto, ne mažiau svarbios įstatymo įgyvendinimo nuostatos, kurios atsirado įstatymo projektą svarstant komitetuose – pagal šio įstatymo įgyvendinimo nuostatas, nuo 2008 m. spalio mėn. iki 2009 metų vasario mėn. turės būti iš naujo atrankos būdu paskirti visi policijos įstaigų ir jų teritorinių padalinių vadovai.
Panašų kelią daugiau nei prieš dešimtmetį pasirinko Estija. Šiuo metu visuomenės pasitikėjimas policija čia viršija 70 procentų, darbo užmokestis daugiau, nei du kartus viršija Lietuvos policijos pareigūnų darbo užmokestį.
Griežtai draudžiama Pareigūnai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Pareigūnai.lt kaip šaltinį.