V. Mykolaičio-Putino g. 5 Vilnius, LT-03106 | Telefonas (8~5) 271 6118 | Faksas (8~5) 212 3273 | El. paštas info@pareigunai.lt

LT | EN | RU |
2024-04-23 antradienis, 18:47

Mes bendradarbiaujame su šiais advokatais
NAUJIENOS

Policijos departamentas: pretendentu į vadovus galės tapti kiekvienas, atitinkantis reikalavimus. Personalo valdybos vadovo T. Bikmano komentaras
2008-09-05

 

Po 2008 m. spalio 1 d. teisės aktų nustatyta tvarka numatoma organizuoti atrankas į teritorinių policijos įstaigų viršininkų ir policijos komisariatų viršininkų pareigas. Atrankos į teritorinių policijos įstaigų viršininkų pareigas turi būti paskelbtos ir organizuotos iki 2008 m. gruodžio 1 d., o į policijos komisariatų viršininkų pareigas - iki 2009 m. vasario 1 d. 

Policijos departamento prie Vidaus reikalų ministerijos vadovybė, siekdama užtikrinti, kad atrankos į teritorinių policijos įstaigų ir policijos komisariatų viršininkų pareigas būtų skaidrios, jog minėtas pareigybes užimtų kvalifikuoti ir patyrę pareigūnai, išmanantys policijos veiklos problemas ir žinantys jų sprendimo būdus, kviečia atrankose dalyvauti ne tik pareigūnus, šiuo metu einančius aukštesnės ir žemesnės pakopų policijos komisariatų viršininkų pareigas, bet ir kitus statutinius valstybės tarnautojus, turinčius atitinkamą minėtoms pareigoms kvalifikaciją bei atitinkančius kitus specialiuosius reikalavimus, nustatytus teritorinių policijos įstaigų bei policijos komisariatų viršininkų pareigybių aprašymuose. 

Policijos departamentas užtikrina, kad visos atrankos vyks skaidriai ir vadovais taps labiausiai to verti kandidatai.

Policijos departamento informacija

Policijos departamentui leidus, pateikiame Lietuvos policijos generalinio komisaro Vizgirdo Telyčėno įsakymą dėl teritorinių policijos įstaigų veiklos optimizavimo vykdymo, taip pat policijos komisariatų viršininkų ir jų pavaduotojų pareigybių aprašymus bei specialiuosius reikalavimus.

 

Pareigūnai.lt pasiteiravo Policijos departamento Personalo valdybos viršininką Tomą Bikmaną, ar išdrįs atrankose dalyvauti  ne tik pareigūnai, šiuo metu einantys aukštesnės ir žemesnės pakopų policijos komisariatų viršininkų pareigas, bet ir kiti statutiniai valstybės tarnautojai.

T. Bikmano nuomone, aukščiau pateikti Generalinio komisaro V. Telyčėno įsakymai yra gera paskata dalyvauti atrankose. Be to, rugsėjo mėnesį planuojama surengti konsultacijas teritorinių policijos įstaigų darbuotojams ir jų atstovams, apskričių aukštesnės ir žemesnės pakopų policijos komisariatų kriminalinės policijos, viešosios policijos ir administravimo padalinių atstovams.

"LR Vyriausybė ir Vidaus reikalų ministerija yra įpareigojusi iki šių metų spalio 1 d. parengti teisės aktus, kuriuose bus nustatyta atrankų į teritorinių policijos įstaigų viršininkų ir policijos komisariatų viršininkų pareigas tvarka. Yra sudaryta darbo grupė, kuri intensyviai dirba ir rengia šią tvarką.", - tikino T. Bikmanas.

Pasak Personalo valdybos viršininko, informacija apie atrankas į minėtas pareigas,  pareigybių aprašymai ir specialieji reikalavimai yra skelbiama VRM, Policijos departamento tinklalapiuose ir kituose internetiniuose puslapiuose, informaciniuose leidiniuose. Kai bus patvirtinta atrankų tvarka, ji taip pat bus skelbiama, norintys dalyvauti atrankose, galės su šia tvarka susipažinti. 

"Nemaža naujovė yra ta, jog atrankose galės dalyvauti ne tik statutiniai, bet ir karjeros valstybės tarnautojai. Tai galbūt taip pat paskatins norinčius pretenduoti į aukštas pareigas policijos įstaigose.", - teigė T. Bikmanas.

 

 

Griežtai draudžiama Pareigūnai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Pareigūnai.lt kaip šaltinį.


Share on Facebook
pranesk apie korupcija
KOMENTARAI



1

VRM pencininkas (#395) - 2008-09-19 08:12 (IP: 5.20.53.195)
Visi gyvuliai yra lygus,bet kanopiniai yra lygesni.Ir bus kaip stagnacijos laikais.

albinas (#171) - 2008-09-14 20:33 (IP: 78.58.10.150)
Gerb.Ash, kaip tik siame straisnyje apie tai rašoma-"Nemaža naujovė yra ta, jog atrankose galės dalyvauti ne tik statutiniai, bet ir karjeros valstybės tarnautojai. Tai galbūt taip pat paskatins norinčius pretenduoti į aukštas pareigas policijos įstaigose.", - teigė T. Bikmanas.

Ash (#195) - 2008-09-12 16:39 (IP: 213.226.151.63)
nedrisciau priestarauti nei vienai replikai, bet dar ir dar skaiciau savo komentara ir niekur neradau, kad policijos istaigoms turetu vadovauti zmones neismanantys policijos veiklos specifikos... :) esu karstas salininkas to, kad geriausias policininkas yra tas kuris pradejo nuo eilinio patrulio ir tik savo intelekto, asmeniniu savybiu, ilgametes profesines patirties deka uzkope ant vieno ar kito karjeros laiptelio... jei dar pazvelgti placiau tam labai svarbi policijos pareigunu rengimo sistema, be praktikos aukstesne mokymo pakopa turetu buti absoliuciai neimanoma...

albinas (#171) - 2008-09-11 18:25 (IP: 78.58.10.150)
pritariu gerb.Banginiui,policijos kolektyvui turi vadovauti asmuo turintis supratimą apie policijos darbą, o tai prieisim iki to, kad komisariatams pradės vadovauti vietinė reikšmės politikai ir davinės idiotiškus įsakymus. O mes būsime priversti šokti pagal politikų "dudelę" ir jau būsim politizuoti policininkai....

Banginis (#51) - 2008-09-11 15:45 (IP: 193.219.12.68)
Gerb. Ash pritariu Jūsų išdėstytoms mintims, tačiau manau ir geriausiais vadybininkais būdami, bet nežinodami kaip veikia tam tikra įstaigos grandis jos tam tikrų ne būtinai visų darbo subtilybių negalime gerai vadovauti, kadangi mano nuomone( ji nepretenduoja į absoliučią tiesą) jeigu įstaigos vadovas kuria strategiją jis vėliau kontroliuoja ir koordinuoja jos įgyvendinimą. Tam reikia sutelkti visą kolektyvą. Norint tai padaryti reikia išmanyti kiekvienos grandies darbo niuansus, kad suprasti kaip ir ką masto tiesioginį savo darbą vykdantis kolektyvo narys ir kaip jį priversti siekti streteginių įstaigos tikslų (prievarta gerąja prasme). Kitaip tariant jokia strategija ar vadyba nebus veiksminga jeigu nežinosime kaip veikia atskiros grandys ko galima iš jų tikėtis įgyvendinant įstaigos strateginius tikslus. Todėl manau, kad teisinių ar tebūnie kitų socialinių mokslų "ragavęs" specialistas turėtų vadovauti policijos įstaigai.

Ash (#195) - 2008-09-09 14:00 (IP: 213.226.151.63)
Gerb. Bangini, leisiu sau pakomentuoti jusu klausima... :) vadyboje gana daznai pasitaiko jusu keliamo klausimo komentarai, tiek vadybos teoretikai, tiek praktikai beveik vieningai sutaria, kad is esmes skirtini trys valdymo hierarchijos lygiai is kuriu zemiausiame lygmenyje vadovai PRIVALO buti srities ekspertai, kadangi vadovauja srities ekspertams, viduriniame lygmenyje ekspertiniu ziniu poreikis mazeja, kadangi vadovas gali vadovauti keliems padaliniams kuriu veiklos sritys yra specifines ir darosi svarbiau uztikrinti tinkama padaliniu komunikacija taktiniame lygmenyje, nei detaliai zinoti kas ir kaip vyksta eksperto lygyje. Auksciausiame lygmenyje vadovai elementariai nebegali buti visu vadovaujamu sriciu ekspertai, ju misija uztikrinti organizacijos funkcionavima strateginiame lygmenyje, o ne taktiniame ar juo labiau ekspertiniame... Jeigu arciau realiju tai manau esama padetis su personalu (policijoje) is dalies nulemta to, kad vadovauja teisininkai (formalus poziuris), neturintys valdymo (vadybos) ziniu, nekalbu apie zmogiskuju istekliu vadyba. Problemos del PD kai kuriu sprendimu kai kada kyla del to, kad PD dirba sriciu ekspertai, bet ne vadybininkai todel jie daro tai ka geriausiai moka:  viesosios valdyba moko dirbti ir tikrina kaip dirba patruliai, kriminalines valdyba ziuri kaip tiriamos bylos ir pan. Tuo tarpu tokios valdybos turetu kurti strategijas kiek, kokiu darbuotoju reikes po n metu, kokios nusikaltimu tendencijos ir kaip tam ruostis, ko mokinti busimus pareigunus ir t.t. ir pan. Taigi manyčiau VPK vadovams tai tikrai reikalingas ne teisinis o vadybinis, administravimo išsilavinimas, dėl teritorinių PK vadovu galima butu diskutuoti, bet ir jie vadovaus pakankamai plačioms veiklos sritimis, na o kalbant apie konkrečiu struktūriniu padaliniu vadovus jau galime kalbeti ir apie teisininkus.... Del vienintelio dalyko jus palaikau tai turetu buti apibrezta aukstojo išsilavinimo sritis (manau būtų logiska socialiniu mokslu sritis)...

Banginis (#51) - 2008-09-08 22:04 (IP: 193.219.12.68)
Atsiprašau,gal aš ir neteisus,tačiau kiek man žinoma ( aišku jeigu mano žinios nepasenusios) policija yra teisėsaugos institucija, manau su tuo turėtų sutikti dauguma( aišku čia mano asmeninė nuomonė). Taigi susipažinus su viršininkų ir jų pavaduotojų tipiniais pareigybių aprašymais matau vieną iš reikalavimų turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą. Viskas gražu, tačiau jeigu sutinkame, kad policija yra teisėsaugos institucija tai kaip čia turėtų būti su aukštuoju TEISINIU išsilavinimu norint vadovauti policijos įstaigai. O gal įstaigai gali vadovauti koks nors inžinierius, veterinaras,ar šiaip kokios nors srities mokslininkas ar daktaras ? Esu pasimetęs ir susipainiojęs apmąstymuose, gal kas galėtų padėti išsipainioti ;DDD

VRM pencininkas (#395) - 2008-09-06 10:59 (IP: 5.20.53.195)
senai laikas skaidriai spresti

??? (#340) - 2008-09-05 16:51 (IP: 77.79.16.38)
:))))) nera žodžiu :)))))))


Komentuoti gali tik portalo nariai.

Naujienlaiškio prenumerata

El. leidinio „Pareigūnai.lt" archyvas

NPPSS BLOG'AS

 Atsakymas Stasiui Kropui: kodėl mes padedame Ūkio banko klientams?

 Nuomonė: policija ne žaibolaidis







Get Adobe Flash player





Skelbimai:
Sporto klubo IMPULS kainos (kovo mėnuo) (0)
2013-03-18
Gerbiami nariai, Vilniaus apskrities ikiteisminio tyrimo įstaigų profesinės sąjungos nariai gal ...

Daugiau Archyvas

Pareigūnų ir politikų diskusijos - policijos komisariate (0)
2013-03-14
Šių metų kovo 15 dieną (penktadienį) 10.30 val. Nacionalinis pareigūnų profesinių sąjungų ...

Daugiau Archyvas

Konkursas Kauno probacijos skyriaus viršininko pareigoms (0)
2013-03-14
KALĖJIMŲ DEPARTAMENTO  PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS TEISINGUMO MINISTERIJOS SKELBIMAS Kalėjim ...

Daugiau Archyvas








Prisijungimas

Vartotojas


Slaptažodis


Prisiminti

Registracija
Pamiršai slaptažodį?

Narių skaičius: 782




Apklausa

Ką manote apie pareigūnų skatinamą (padėkos raštais, ženklais, medaliais ir pan.)?

Pareigūnai skatinami pagal nuopelnus.
Skatinami tik vadovybei parankūs žmonės.
Pareigūnai skatinama ne pakankamai.
Pareigūnai neskatinami



Kitos apklausos

Karjera:
Šiuo metu darbuotojų neieškome (0)
2011-02-21
...

Daugiau

Reklama


Draugai



© 2002-2024 Profesinių sąjungų plėtros centras. Visos teisės saugomos.
e-sprendimas: IV MEDIA