V. Mykolaičio-Putino g. 5 Vilnius, LT-03106 | Telefonas (8~5) 271 6118 | Faksas (8~5) 212 3273 | El. paštas info@pareigunai.lt

LT | EN | RU |
2022-09-28 trečiadienis, 21:59

Mes bendradarbiaujame su šiais advokatais
NAUJIENOS

Pertvarkomas dokumentų valdymo padalinių darbas Vilniaus apskrities policijoje
2012-11-19

Praėjusią savaitę vyko Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato atstovų, Kanceliarijos ir dokumentų valdymo skyrių darbuotojų ir Vilniaus apskrities ikiteisminio tyrimo įstaigų profesinės sąjungos atstovų susitikimas dėl pertvarkų šiame apskrities komisariate.

Vilniaus apskrities vyriausiame policijos komisariato Kanceliarijos skyriaus vedėjas Gediminas Dagys darbuotojams, atliekantiems dokumentų valdymo funkciją, pristatė būsimus pertvarkymus. Visoje Vilniaus apskrityje bus pertvarkomi dokumentų tvarkymo padaliniai, keisis jų pavaldumas. Taigi, anot G.Dagio, viso Vilniaus apskrities vyriausiojo policijos komisariato veikimo teritorijoje nebeliks atskirų kiekviename komisariate dokumentų valdymo skyrių, tokių buvusių skyrių ar poskyrių darbuotojai taps pavaldūs Vilniaus AVPK Kanceliarijos skyriui. Šiam skyriui bus priskirti visi raštinių, archyvo darbuotojai ir kalbos tvarkytojai.

Susitikime buvo aptariamos priežastys, kas sąlygojo tokiu pasikeitimus. Anot Vilniaus AVPK Kanceliarijos skyriaus vedėjo, viena iš priežasčių, kodėl buvo nutarta imtis tokio pertvarkymo, labai netolygus darbo krūvių pasiskirstymas. Kita priežastis, noras, kad didėtų šiose pareigose dirbančių žmonių kvalifikacija, kad visi šias funkcijas atliekantys darbuotojai mokėtų daryti viską, t.y. kad nebūtų, jog vienas dirba tik su gaunamais dokumentais, kitas - siunčiamais, įslaptintais dokumentais, o prireikus nebemoka pavaduoti kito.

Kanceliarijos vadovo vizija, kad visi darbuotojai dirbtų universaliai ir jeigu prireiktų naikinti pareigybes, lengvai galėtų integruotis į darbo rinką.

Susirinkime pristatyta naujiena, kad Žirmūnų policijos nuovados patalpose ketinama įrengti archyvo saugyklas, taigi visi dokumentai bus perduodami į šį archyvą, o padaliniuose bus saugomi tik dvejus metus.

Anot kanceliarijos vedėjo, įgyvendinus pertvarkas, visoje Vilniaus apskrities policijoje bus kur kas lengviau išspręsti pavadavimo klausimus, o kanceliarijos darbuotojai galės dirbti bet kuriame šio komisariato padalinyje. Įvykdžius pertvarkymus, minėtų padalinių darbo vietos nebebus apibrėžiamos nei  atskirais įsakymais, nei pareigybių aprašymais, taigi jie dirbs Vilniaus AVPK. Ir pavedus vedėjui, pagal poreikį teks vykti dirbti ten, kur reikės.Todėl dabar dokumentų valdymo padalinių darbuotojai turės aprašyti savo veiklą, ją suvienodinti, kad iš kito padalinio atvažiavęs darbuotojas iš karto suprastų, kur kokie dokumentai yra ir galėtų juos registruoti.

Šiame procese įžvelgiama ir privalumų, kanceliarijos darbuotojai nebebus pavaldūs atskirų komisariatų vadovams ir nebevykdys jokių jų pavedimų, nes šiems darbuotojams tekdavo ne tik registruoti ir valdyti dokumentus, bet ir išnešioti juos į kabinetus bei atlikti kitus, nesusijusius su jų pareigomis pavedimus.

Anot Nacionalinio pareigūnų profesinių sąjungų susivienijimo teisininkės Dovilės Mikučionytės, darbuotojai buvo supažindinti, kad keisis jų pareigybių aprašymai ir kad keisi jų darbo vieta, o tai yra esminė darbo sutarties sąlyga, todėl vykdant šiuos pertvarkymus žmonės turi teisę nesutikti su pakeitimais ir išeiti iš darbo bei  gauti išeitinę kompensaciją.

Profesinė sąjunga pasiūlė Vilniaus AVPK parengti aiškią tvarką, kuri reglamentuotų kaip  ir kada, kokia tvarka darbuotojai vyks į kitus padalinius.

G.Dagys paaiškino, kad bus sudarytas grafikas, darbuotojų eilė, ir pagal ją darbuotojai vyks į kitus padalinius prireikus. Taip bus išvengta nepasitenkinimo. Be to Kanceliarijos vedėjas žadėjo  šį klausimą spręsti lanksčiai. Jis akcentavo, kad perkėlimas bus galimas dviem atvejais: prireikus kažką pavaduoti ar padėti krūviui išaugus. Tais atvejais, pasak Kanceliarijos vedėjo, kai išanalizavus krūvių ataskaitas matysis, kad akivaizdžiai viename padalinyje krūvis yra mažesnis, gali būti, kad tokio padalinio darbuotojas bus siunčiamas tai vienur, tai kitur  nuolat ir dirbs ten, kur yra poreikis.

Taip pat G.Dagys teigė, jog galimas ir kitas variantas – nustačius, kad krūvis yra  mažesnis, neatmetama galimybė, kad gali būti steigiama tik pusė darbuotojo etato.  Kol kas apie pareigybių naikinimą  nekalbama, nes tai - kraštutinė priemonė ir, kaip susitikime žadėjo G.Dagys, žmonės bent kol kas  nebus atleidinėjami. Tačiau jis priminė, kad Policijos departamentas yra pateikęs paraišką ES fondui finansuoti dokumentų registravimo sistemos kūrimo darbus, šis projektas turėtų būti vykdomas iki 2015 metų. Siekiama įdiegti elektroninę dokumentų registravimo sistemą, kuri leistų supaprastintai valdyti dokumentus. Jeigu tokia sistema bus įdiegta, pasak Vilniaus apskrities VPK Kanceliarijos skyriaus vedėjo, darbuotojų poreikis gali mažėti, juolab, kad dokumentų tvarkymo funkcijas atliekančių darbuotojų šiame komisariate yra daugiausia - apie 90 žmonių.

Susitikime kalbėta ir apie kitas problemas. Anot G.Dagio, labai daug pinigų reikia registruoto pašto paslaugoms, todėl Kanceliarijos vedėjo nuomone, ateityje būtų galima priimti du kurjerius, kurie vežiotų paštą automobiliais, taip galima būtų visiškai atsisakyti registruoto pašto paslaugų  ir tai, anot skaičiavimų, apsimokėtų. Tačiau kol kas nėra lėšų kurjerio pareigybėms steigti.

Dar vienas  klausimas, kuris aptartas susitikime, darbo užmokestis. Pasak D.Mikučionytės, nuo lapkričio 1 d. įsiteisėjo policijos Generalinio komisaro įsakymas, kuriuo padidinama maksimali koeficiento riba darbuotojams,  dirbantiems pagal darbo sutartį (pagal šį koeficientą skaičiuojamas darbo užmokestis). Nors maksimali riba ir padidinta ir atsiranda galimybė darbuotojams, dirbantiems pagal darbo sutartį beišiuo metu gaunantiems mažiausią atlyginimą padidinti šiek tiek uždarbį, tačiau, anot, Vilniaus AVPK atstovų, tam nėra lėšų.

Profesinės sąjungos atstovai po susitikimo apsilankė ir Vilniaus AVPK Finansų skyriuje, tačiau jie tik patvirtino, kad lėšų didinti atlyginimą nėra. Tačiau pažadėjo kreiptis į  Generalinį komisarą,  skirti papildomas lėšas. 

Profesinė sąjunga savo ruožtu taip pat ketina apie šią problemą pasikalbėti su Generaliniu komisaru, nes šis klausimas aktualus visiems, dirbantiems pagal darbo sutartį darbuotojams policijos įstaigose.

Griežtai draudžiama Pareigūnai.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Pareigūnai.lt kaip šaltinį.


Share on Facebook
pranesk apie korupcija
KOMENTARAI






Komentuoti gali tik portalo nariai.

Naujienlaiškio prenumerata

El. leidinio „Pareigūnai.lt" archyvas

NPPSS BLOG'AS

 Atsakymas Stasiui Kropui: kodėl mes padedame Ūkio banko klientams?

 Nuomonė: policija ne žaibolaidis







Get Adobe Flash player





Skelbimai:
Sporto klubo IMPULS kainos (kovo mėnuo) (0)
2013-03-18
Gerbiami nariai, Vilniaus apskrities ikiteisminio tyrimo įstaigų profesinės sąjungos nariai gal ...

Daugiau Archyvas

Pareigūnų ir politikų diskusijos - policijos komisariate (0)
2013-03-14
Šių metų kovo 15 dieną (penktadienį) 10.30 val. Nacionalinis pareigūnų profesinių sąjungų ...

Daugiau Archyvas

Konkursas Kauno probacijos skyriaus viršininko pareigoms (0)
2013-03-14
KALĖJIMŲ DEPARTAMENTO  PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS TEISINGUMO MINISTERIJOS SKELBIMAS Kalėjim ...

Daugiau Archyvas








Prisijungimas

Vartotojas


Slaptažodis


Prisiminti

Registracija
Pamiršai slaptažodį?

Narių skaičius: 782




Apklausa

Ką manote apie pareigūnų skatinamą (padėkos raštais, ženklais, medaliais ir pan.)?

Pareigūnai skatinami pagal nuopelnus.
Skatinami tik vadovybei parankūs žmonės.
Pareigūnai skatinama ne pakankamai.
Pareigūnai neskatinami



Kitos apklausos

Karjera:
Šiuo metu darbuotojų neieškome (0)
2011-02-21
...

Daugiau

Reklama


Draugai



© 2002-2022 Profesinių sąjungų plėtros centras. Visos teisės saugomos.
e-sprendimas: IV MEDIA